VastePrik op zoek naar nieuwe hulptroepen.

25-09-2024

Kom 28 september a.s. om 9.45 koffiedrinken bij Zo en Nu in Gorssel en werk een keer mee als vrijwilliger zwerfvuilverzamelen bij VastePrik. Van harte welkom. Kinderen kunnen onder begeleiding gerust meelopen. We hebben speciale kinderhesjes en handschoenen. Jong geleerd is oud gedaan!

Vaste Prik Gorssel zoekt nieuwe vrijwilligers die 1x per maand (4e zaterdag) of zo vaak als ze kunnen Gorssel schoon willen houden. We zijn een ongedwongen gezellige groep betrokken inwoners van Gorssel en omstreken. Als afvalprikker krijg je altijd heel positieve reacties, duim omhoog of ‘goed bezig’!, dat geeft een goed gevoel.
Iedere 4e zaterdag van de maand verzamelen we om 9.45 uur voor lunch- en tearoom Zo en Nu aan de Hoofdstraat in Gorssel. Hier drinken we met elkaar een kop koffie of thee met een stuk eigengebakken cake en daarna delen we de prikstokken, vuilniszakken en ringen uit. Aan het eind van de ochtend brengen we het afval en de prikstok ed. naar ons verzamelpunt.

Iedereen kan afval verzamelen. Wil je meewerken maar lukt de 4e zaterdag niet, neem gerust contact met ons op (bv. via Gorssel.nl), dan kijken we samen of we iets anders kunnen organiseren.