Geef om Gorssel, word lid van de Dorpsraad

De Dorpsraad Gorssel is een vereniging waarvan u lid kunt worden.
Onze invloed is groter als we veel leden hebben. Veel inwoners van Gorssel zijn al lid van de Dorpsraad.
U nog niet? Meld u dan snel aan. De contributie bedraagt slechts € 10,- per jaar per huishouden.

Ja, ik geef om Gorssel en word lid van de Vereniging Dorpsraad Gorssel

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden

Lid worden
Ik machtig hierbij de Vereniging Dorpsraad Gorssel om de jaarlijkse contributie af te schrijven van mijn bankrekening

De belastingdienst heeft aan de Dorpsraad de ANBI-status (Algemeen Nut Beogende Instelling) toegekend m.i.v. 1 januari 2011.

Fiscaal aftrekbaar
Contributies en giften aan de Dorpsraad zijn voor u fiscaal aftrekbaar binnen de daarvoor geldende regels (drempel en maximum).

De contributie bedraagt € 10,- per huishouden per jaar en is fiscaal aftrekbaar.

Automatische incasso is voor ons goedkoper en gemakkelijker. Hartelijk bedankt daarvoor!

De Vereniging Dorpsraad Gorssel heeft met Rabobank Graafschap-Noord een overeenkomst voor Euro-incasso gesloten. Ons incassant-ID is: NL97ZZZ081606540000.

Opzegging van het lidmaatschap uiterlijk op 1 december en geldt dan per 31 december van dat jaar.